Előfizetői tartalom

Az E-Star versenytársa szerint egyre súlyosabb a nemfizetés problémája

Portfolio
Nemcsak az E-Starnak gyűlt meg a baja a hazai önkormányzati fogyasztók nemfizetésével, ugyanis a szektortárs Dalkia ügyfeleinek is mintegy 30%-a késik rendszeresen a fizetésekkel. A Népszabadságnak a francia hátterű vállalat magyarországi kereskedelmi igazgatója azt mondta, hogy a probléma egyre súlyosabb.

A Dalkia annak érdekében, hogy a helyzetet kezelje, az ügyfelekkel napi kapcsolatot tartó csoportot is létrehozott Fernezelyi Ferenc elmondása szerint. A vállalat 1992-ben jelent meg a magyar piacon, először alkalmazva az energiamegtakarítási beruházások hasznán a megrendelővel osztozó esco-modellt. A vállalat, ahogy a likviditási félelmek miatt az utóbbi időszakban jelentős...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés