Előfizetői tartalom

Nagy pofont kapott a Groupon (2.)

Portfolio
Hatalmas zuhanást szenvedett el a Groupon árfolyama tegnap a zárás utáni kereskedésben azt követően, hogy a társaság közzétette második negyedéves gyorsjelentését. A közösségi vásárlási cég bevételei kismértékben elmaradtak az elemzői várakozásoktól, de a befektetőket inkább azonban az ábrándította ki, hogy az eladott áruk értéke csökkent negyedév/negyedév alapon. A Groupon árfolyama közel 20%-kal került lejjebb tegnap a zárás utáni kereskedésben, 6 dollárig esett az árfolyam, ami azt jelenti, hogy a kibocsátási árhoz képest már 70%-ot veszítettek értékükből a papírok. A gyorsjelentés főbb pontjai: A bevételek alakulására negatív hatással voltak a devizaárfolyam-változások, de így is 45%-kal növekedett a bevétel az előző év azonos időszakához viszonyítva. Az egy évvel ezelőtti veszteség után jelentős javulást jelent, hogy a nettó eredmény szintjén nyereséges volt a cég. Az eladott áruk értéke csökkent negyedév/negyedév alapon, ami kedvezőtlen folyamatokat jelez a cég alaptevékenységének számító közösségi vásárlási üzletágban.

Nyereséges negyedév Komoly bevételnövekedésről és nyereséges negyedévről számolt be a Groupon tegnap, a piacok zárását követően közzétett második negyedéves gyorsjelentésében. A növekedést valamelyest fékezték a negyedévben a devizaárfolyam-változások hatásai: a társaság bevételei 45%-kal növekedtek az előző év azonos időszakához viszonyítva, míg a devizaárfolyam-változások...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés