Előfizetői tartalom

A nagyobb cégek jobban ragaszkodnak a megszokott márkákhoz

Portfolio
A cégautó értékesítésben - hiába fordít mindegyik forgalmazó egyre nagyobb figyelmet erre a szektorra - továbbra is a megszokott márkák, modellek szerepelnek a legjobban. A "feltörekvők", melyek globálisan már komoly piaci részesedéssel bírnak, itthon még mindig a megszokással, rutinnal és a nem mindig racionális alapon meghozott döntésekkel kell szembenézzenek.

A Hyundai marketing és PR vezetője, Kovács Pál a Portfolio.hu kérdésére elmondta, hogy az egyelőre kevéssé megszokott cégautó márkák elsősorban a KKV szektorban tudnak most sikereket elérni, ahol a beszerzési döntést maga a cégtulajdonos hozza meg. A nagyobb vállalatoknál - ahol a döntéshozó is alkalmazotti státuszban van - havi néhány ezer Ft/autó havidíj többlet esetén...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés