Előfizetői tartalom

Nem volt elég takarékos a Peugeot 3008 HYbrid4

Hámor Iván
Míg a Citroen a prémium kategóriában - DS5 HYbrid4 - kezdte a PSA konszern dízel-elektromos hibridhajtásának piaci bevezetését, a Peugeot egy sokkal inkább volumen szegmensben tette mindezt. A 3008-as egy olyan jármű, amit vezetői egyszerű használati tárgyként, emberek és csomagok - legtöbbször családtagok - gyors és rugalmas helyváltoztatásának biztosítására képes eszközként kezelnek. Ebbe a kategóriába jól illik egy hibrid hajtómű, amitől különlegesé is válik az egyébként kombiként és SUV-ként is értelmezhető autó.

Sem a 3008-as, sem a hibrid hajtás nem jelentett már önmagában újdonságot, de ebben a konfigurációban kifejezetten kíváncsi voltam, milyen hatást gyakorol rám. Nagy meglepetést nem okozott, a vezetése, kezelése pont olyan volt - a valamivel magasabb üléspozíciót leszámítva -, mint a Citroen DS5-é. Aki hajlandó kifizetni a milliós felárat az ugyanilyen dízelmotorral és robotizált...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!