Előfizetői tartalom

Aggódhatnak a bankok - A Facebook is beléphet az elektronikus fizetési piacra

Portfolio
Miközben a bankok azért küzdenek, hogy jó pozíciót foglaljanak el az online fizetések piacán, egy új versenyző készülődik a beszállásra, a Facebook. Ahogyan az internet és mobil hálózatok esetében, a közösségi-média hálózatokat sem tartották a mobil fizetési piacra alkalmas belépőknek, de ez nem marad így sokáig - vélik elemzők a banktech.com tudósítása szerint.

A közösségi portál nagyot kaszált a "Facebook Credit" bevezetésével, mely olyan virtuális pénznem, amellyel az oldalon az alkalmazások és hirdetések által kínált termékeket és szolgáltatásokat lehet megvenni. Árbevétele jelentős része származik ebből a forrásból, a Facebook ugyanis 30%-ot kap minden tranzakció után. Ezt a rendszert azonban felszámolják, és a hirdetőknek...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái