Előfizetői tartalom

Egy autó, tizenhét ország

Hámor Iván
A Peugeot az európai piacok gyengélkedéseire reagálva további erőforrásokat csoportosít át a fejlődő országokban eddig megszerzett piaci részesedésének növelésére, valamint új piacokra történő belépésre. Ennek a stratégiának a része az olyan modellek kifejlesztése, melyek minden tekintetben megfelelnek a Peugeot imázsnak, ugyanakkor az eredetileg Európába szánt autóknál jobban alkalmasak a kevésbé jó infrastruktúrával ellátott területeken történő üzemeltetésre. A Peugeot 301-es az első ilyen modell.

A Spanyolországban gyártott autó széles körben történő megismertetését szolgálóan egy 17 országra kiterjedő túrát szervezett a francia márka, melynek egyik állomása Budapest volt. A törökországi "rajt" és az oroszországi" cél is mutatja, az öreg kontinensen elsősorban mely régióban várnak jelentős sikereket az új négyajtóstól. A modell a világ más földrészein...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés