Előfizetői tartalom

Racionális választás a Dacia Lodgy

Hámor Iván
A Renault egyik, ha nem a legjobb stratégiai döntése volt a Dacia márka újraélesztése, és folyamatos fejlesztése. Most ugyanezt megpróbálják még egyszer a Nissanhoz tartozó Datsunnal, amely neve alatt a Lada egyes modelljeit fogják a távol-keleten értékesíteni. Európában és még néhány fejlődő piacon azonban a Dacia megállíthatatlanul tör előre, amiben az egyre nagyobb modellválaszték is a segítségére van. A tavalyi év nagy durranása kétség kívül a Lodgy volt, mely akár 7 felnőttet is a lehető leghatékonyabb módon képes elszállítani.

Ahogy várható volt, érkezzen bármilyen szegmensbe is egy Dacia modell, ott alaposan felkavarja a piaci erőviszonyokat. A Lodgy a racionálisan gondolkodó családok - és cégek - autója, akik pontosan azt kapják a pénzükért, amit kifizettek. Induló ára 3 millió Ft alatt van - és ez a forgalomba helyezés költségeivel sem éri el a lélektani határt -, amiért már szervókormánnyal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés