Előfizetői tartalom

Már beszélő programmal is lehet bankolni

Portfolio
"Virtuális ügyintézőt" fejlesztett ki az amerikai hadsereg bankja, az USSA, amellyel a banki ügyintézést úgy lehet végezni, mintha egy valódi személlyel beszélgetnénk - írja a bankingtech.com.

Az USSA amerikai bank a mobil applikációjának részeként "virtuális ügyintézőt" is elérhetővé tesz. A Nuance fejlesztőcég technológiája áprilistól lesz elérhető iPhone-okon, valamivel később pedig androidos mobilokon. A program rendkívül sok szituációt tud kezelni, olyan kérdésekre is választ tud adni, mint például "hol találom a legközelebbi ATM-et", vagy "melyek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés