Előfizetői tartalom

Így tudta legyőzni a Samsung az Apple-t az okostelefonok piacán

Portfolio
A világ legnagyobb mobilgyártójává nőtte ki magát a dél-koreai technológiai óriás, a Samsung, amit agresszív hirdetési tevékenységének is köszönhet a társaság - írja a The Wall Street Journal. A vállalat tavaly a legtöbbet költötte a mobilgyártók közül hirdetésekre nagy riválisa, az Apple hazai piacán, az Egyesült Államokban.

Reklámokkal támad a Samsung Agresszív marketinggel vette fel a harcot az Apple ellen a cég hazai piacán, az Egyesült Államokban a Samsung tavaly. Ez végül sikeresnek is bizonyult, hiszen a dél-koreai technológiai óriás nemcsak az okostelefonok piacán, de a teljes mobilpiacon is átvette a vezető szerepet. Míg 2011-ben még az Apple közel háromszor annyit költött hirdetésekre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés