Előfizetői tartalom

Kárpótolja ügyfeleit a Telenor és a Vodafone a hóhelyzet miatt

Portfolio
A március 14 és 16 között kialakult rendkívüli időjárási helyzetre reagált közleményben a Telenor és a Vodafone. A két szolgáltató igyekszik kárpótolni a "hóhelyzetben" érintett ügyfeleit.

Az alábbiakban a két szolgáltató közleményét változtatások nélkül közöljük. Telenor Amint azt a Telenor Magyarország Zrt. a hétvégén Facebook oldalán bejelentette, a társaság szeretne segíteni a március 14-én, 15-én és 16-án a rendkívüli időjárás miatt az utakon ragadt, elakadt családtagjaiért aggódó vagy bajbajutottakon segítő ügyfeleinek, továbbá azon előfizetőinek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés