Előfizetői tartalom

A digitális bankolás gyengíti az ügyfelek hűségét?

Portfolio
A fiatalabb ügyfelek kevésbé hűségesek a bankjukhoz, ezért sokkal valószínűbb náluk a bankváltás, mint idősebb társaiknál - írja a Financial Times. A digitális bankolási csatornák terjedése is gyengítheti az ügyfelek kötődését a bankjukhoz.

Az Accenture kutatócég által gyűjtött adatok szerint drámaian nő azoknak az ügyfeleknek a száma, akik mobiltelefonon keresztül intézik banki ügyeiket, ahelyett hogy egy fiókba látogatnának el. A kutatók szerint azonban a bankszektor számára olcsóbb ügyfélkiszolgálás, vagyis a digitális csatornák alkalmazása a személyes kapcsolatok és ezáltal a bankhűség rovására nyernek...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés