Előfizetői tartalom

A technológia forradalmasíthatja a pénzügyi fogyasztóvédelmet

Portfolio
Az amerikai pénzügyi fogyasztóvédelmi szervezet közétette az ügyfelektől beérkező fogyasztóvédelmi reklamációkat tartalmazó adatbázisát. A lépéssel jelentősen javulhat a pénzügyi szervezetek transzparens működése - írja a banktech.com.

Egy 90 ezer panaszt tartalmazó adatbázist tett nyilvánossá a pénzügyi fogyasztóvédelmi szervezet Amerikában, a panaszok között kereséssel lehet eligazodni. A reklamációk között bankkártyákkal, jelzáloghitelekkel, fogyasztási hitelekkel, bankszámlákkal és szolgáltatásokkal, diákhitelekkel kapcsolatos panaszok is vannak. Több alkategóriára is felosztották az adatbázist...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés