Előfizetői tartalom

Ringassa el magát - Citroën C5 2,2 HDi

Hámor Iván
A Citroën egy stratégiai döntéssel újjáélesztette a DS márkanevet, és a japán autógyárakhoz hasonlóan prémium modelljei megnevezésére használja, immár három autó - DS3, DS4, DS5 - esetében is. Nem szabad azonban megfeledkezni a Citroën C sorozat tagjairól sem, ugyanis például a legutóbb kipróbált C5 Tourer 2,2 HDi a hidropneumatikus felfüggesztésével egy figyelemre méltó vezetői autó.

A Citroën vezetése úgy érezte, hogy hiába szerepel a márka kínálatában felső-középkategóriás autó, sok potenciális ügyfelet veszítenek el amiatt, mert a C5 ismertsége és presztízse nem elég magas. Holott egy olyan autó, mely méretében, teljesítményében és szolgáltatásaiban nem csak felveszi a versenyt a nála újabb konkurensekkel is, hanem van olyan tulajdonsága, amiben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés