Előfizetői tartalom

Ringassa el magát - Citroën C5 2,2 HDi

Hámor Iván
A Citroën egy stratégiai döntéssel újjáélesztette a DS márkanevet, és a japán autógyárakhoz hasonlóan prémium modelljei megnevezésére használja, immár három autó - DS3, DS4, DS5 - esetében is. Nem szabad azonban megfeledkezni a Citroën C sorozat tagjairól sem, ugyanis például a legutóbb kipróbált C5 Tourer 2,2 HDi a hidropneumatikus felfüggesztésével egy figyelemre méltó vezetői autó.

A Citroën vezetése úgy érezte, hogy hiába szerepel a márka kínálatában felső-középkategóriás autó, sok potenciális ügyfelet veszítenek el amiatt, mert a C5 ismertsége és presztízse nem elég magas. Holott egy olyan autó, mely méretében, teljesítményében és szolgáltatásaiban nem csak felveszi a versenyt a nála újabb konkurensekkel is, hanem van olyan tulajdonsága, amiben...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!