Előfizetői tartalom

Mit igényelnek a banki ügyfelek?

Portfolio
A banki ügyfelek több mint kétharmada bárhonnan elérhető bankolási csatornát, kompetens tanácsadókat és hatékony kommunikációt igényel - írja a finextra.com. Az új technológiákat, mint például az ujjlenyomat-olvasókat és a helymeghatározást is szívesen használnák a bankolásban.

A pénzintézetek ügyfeleinek kétharmada egyetértett abban, hogy a bárhonnan elérhető banki ügyintézést, a kompetens tanácsadókat és a hatékony kommunikációt is megkövetelik a bankjuktól - derül ki a Cisco 10 országban 1500 ügyfél megkérdezésével készített felméréséből. Ahhoz, hogy ezeket a szolgáltatásokat megkapják, a válaszadók 71 százaléka szívesen használ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés