Előfizetői tartalom

Elégedettebbek a fogyasztók, de a panaszkezelésen még lehetne javítani

Portfolio
Az energiaszolgáltatók tevékenységének fogyasztói értékelése javult az előző éves eredményekhez képest, a javulás ellenére azonban néhány ponton még mindig alacsony az elégedettség. A felhasználók évről-évre ugyanazon területeket értékelik kritikusnak: 2012-ben is a panaszügyintézés kapta a legtöbb kritikát - derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) legújabb fogyasztói elégedettség méréséből.

"A MEKH - április óta a Magyar Energia Hivatal jogutódja - évente vizsgáltatja meg az egyetemes szolgáltatási körbe tartozó lakossági fogyasztók és nem lakossági felhasználók villamos energia, valamint földgázszolgáltatás területén működő elosztói és egyetemes szolgáltatói engedélyesek tevékenységével szembeni elégedettségét. A szakhatóság eddig már 17 alkalommal...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés