Előfizetői tartalom

Gyorsan megtérülhet, de keveset fektetnek a közösségi médiába a bankok

Portfolio
A közösségi média megjelenésre átlagosan körülbelül fél millió eurót költenek a bankok évente - derül ki egy friss kutatásból. A bankok csupán 10 százaléka költ erre több mint 1 millió eurót - írja a finextra.com.

100 bank válaszai alapján a pénzintézetek 80 százaléka kevesebb mint fél millió eurót költ a közösségi médiában való megjelenésre, vagy ehhez kapcsolódó fejlesztésekre - derül ki az Efma kutatócég és a Wipro IT-vállalat közös kutatásából. Csupán a bankok tizede fordít 1 millió eurónál többet közösségi média projektekre, ilyen felületeken való megjelenésre....

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!