Előfizetői tartalom

Sprinter, ami akár magától is megáll

Hámor Iván
A Mercedes-Benz leginkább prémium és luxus személyautóiról közismert, de a Daimler konszern életében legalább annyira fontos a haszonjármű üzletág is, mely az 1 tonna alatti hasznos terhelhetőségtől a legnagyobb kamionokig lefedi a teljes palettát. A lakott területeken belüli, illetve városok közötti gyors áruszállításban a Sprinter lehet az egyik partner, mely második generációja komoly belső megújuláson megy át.

A Mercedes-Benz Sprinter 1995-ben váltotta le a márka addigi 3,5t-ás kishaszonjárművét. Abban az időben újdonság volt a négy tárcsafék és a blokkolásgátló alapfelszereltségként való alkalmazása. Hét évvel később, 2002-ben az elektronikus menetstabilizáló (ESP) bevezetésével apró formai megújuláson is átesett a sorozat, hogy további négy esztendeig megfeleljen az egyre...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés