Előfizetői tartalom

Az Opel szerint...

Hámor Iván
Rossz évkezdet után némileg javuló tendencia - a magyar személygépkocsi piac az első félévben 2,2%-os csökkenést szenvedett el. A számok kedvezőtlenebbek a haszonjármű fronton, ahol a csökkenés 13% fölötti. Ebben a piaci környezetben az Opel a személyautó eladásokban a második helyen áll 2 376 autóval, ami 10% feletti részesedést jelent. A márka az elmúlt esztendőben az 1 250 rendőrségi Astra Classic leszállításával "túlteljesített", idén reálisan az volt a cél, hogy a személyautó piacon évek óta őrzött első helyezését megtartsa.

"A cél továbbra is változatlan" - mondta Koncz Gábor, az Opel Magyarország ügyvezető igazgatója. "Úgy gondoljuk, hogy az év végéig reális cél az, hogy az Opel ismét a dobogó legfelső fokán állhasson. 2013 első felében két olyan újdonsággal jelentkeztünk, amelyektől nem vártunk sok százas eladást. Az ADAM és a Cascada ugyanakkor azt igazolja, hogy az Opel bátran fejleszt...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés