Előfizetői tartalom

Interneten is lehet majd BMW-t venni - Szalonokat zárhatnak be

Portfolio
Elképesztően erős a verseny a prémiumautók gyártói között, ezért a BMW, az Audi és a Daimler is újabb és újabb költségtakarékossági intézkedéseket léptet életbe. A BMW most egy érdekes ötlettel állt elő: a jövőben egyre inkább az internet felé terelnék az eladásokat, ezzel ugyanis hatékonyabbá és olcsóbbá tehetik az értékesítést, írja a Manager Magazin.

A BMW a jövőben egyre inkább az internetes autóeladásokra helyezi a hangsúlyt, ezzel párhuzamosan egyre kevesebb autószalonra lesz szükség, nyilatkozta a Manager Magazinnak az autógyártó németországi értékesítési vezetője, Roland Krüger. A vezető azt is elképzelhetőnek tartja, hogy nem csak a nemsokára megjelenő i3-ast, hanem minden BMW-modellt meg lehessen venni az interneten...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés