Előfizetői tartalom

Nem fogynak az Apple termékei Kínában

Portfolio
Zuhan az Apple részesedése a táblagépek piacán Kínában - derül ki az IDC adataiból. Az iPad már csak mindössze 28%-ot tett ki a második negyedévben az távol-keleti országban az értékesített táblagépek volumenéből, szemben az egy évvel korábbi 49%-kal. Ez azért különösen negatív a cég számára, mivel Kína az Egyesült Államok után a második legnagyobb piacát jelenti.

Zuhan az Apple részesedése Több mint 20 százalékponttal zuhant Kínában az iPad piaci részesedése a második negyedévben az előző év azonos időszakához viszonyítva: míg egy évvel korábban még 49%-os részesedése volt az Apple táblagépének, addig a lezárt negyedévben már mindössze 28%-ra rúgott a részesedése az értékesítések volumenéből.Fontos piac Kína Az...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés