Előfizetői tartalom

Erre a modellre esküsznek a magyar cégek

Portfolio
A JATO Dynamics legfrissebb statisztikái alapján szeptemberben összesen 4 680 darab új személygépkocsi került forgalomba, ami tavaly szeptemberhez képest 32 százalékos emelkedést jelentett. Az év kilencedik hónapjában a legsikeresebb autómárka tekintetében ismét változás történt, a Ford ugrott az élre, míg a modellek között ezúttal is az Octavia volt a legnépszerűbb. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy a hazai vállalatok hónapok óta ezt a modellt favorizálják. A magánszemélyek részére történő eladások tekintetében is változás történt, a Suzukit az Opel taszította le az élről, amely a sikert két népszerű modelljének, az Astrának, valamint a Corsának köszönhette.

Megtörhetetlen a Skoda Octavia egyeduralma 32 százalékkal több autót helyeztek forgalomba, mint egy évvel korábban, ez összesen 4 680 darab új autót jelentett az év kilencedik hónapjában Magyarországon. Az első kilenc hónapban összesítésben az előző év azonos időszakához képest 4 százalékos növekedés történt. Szeptemberben a legsikeresebb autómárka (személyautó...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés