Előfizetői tartalom

Ázsiai piacra menne az evopro

Miközben a kínai akkumulátor- és járműgyártó, a BYD európai főhadiszállás kiépítését fontolgatja, a hazai evopro csoport az ázsiai terjeszkedést látja a jövő egyik útjának.
Nemzetközi sikerei mellett, nemcsak Magyarországot, hanem keletet is megcélozná az evopro csoport. A 44. Autóbusz Szakértői Tanácskozáson Mészáros Csaba, a vállalatcsoport vezérigazgatója az evopro piaci helyezkedése mellett más, a vállalt számára fontos stratégiai elemeket is szemléltetett. Az evopro csoport célja innovatív magyar termékek megteremtése, amelyek nemcsak Magyarországon...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái