Előfizetői tartalom

Ettől sikeres az Amazon

Portfolio
Az Amazon világelső az online kereskedelemben. A siker titka, hogy naponta több mint, 2,5 milliószor változtatja termékeinek árait - derül ki egy, az online kereskedést elősegítő vállalat, a Profitero elemzéséből. Ezzel szemben a BestBuy és a Wal-mart egy hónap alatt alig több, mint 50 ezerszer árazta át termékeit.

Árak tekintetében az Amazon vezető szerepet tölt be a globális online kereskedelemben. A Profitero adatai szerint a siker titka a gyakori árváltoztatás. Míg tavaly december elején egy nap alatt "mindössze" 269 ezerszer változtatta termékeinek árait, jelenleg több, mint 2,5 milliószor.Ehhez képest a többi online boltnál jelentős az elmaradás. Novemberben a Best Buy csak 52,9 szer...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés