Előfizetői tartalom

A Toyota visszatért a magyar autópiac élmezőnyébe

Portfolio
A tavalyi évben a legtöbb jelentős személygépkocsi-szegmensben a piac fejlődésén túlmutató mértékben javította eladásait a Toyota Motor Hungary Kft. Ennek köszönhetően a márka 2013-ban visszatért a hazai újautó-piac elitjébe. Különösen szembeötlőek a magánvásárlók körében elért eredmények, ugyanakkor néhány fontos flottaszegmensben is meghatározónak bizonyult a Toyota jelenléte.

A tavalyi év során a magyarországi újautó-eladások 5,7%-kal nőttek a személygépkocsik és könnyű haszongépjárművek szegmensében: 2013-ban 67 554 darab járművet helyeztek forgalomba az említett a kategóriákban; ezek csaknem háromnegyede (74%) a flottaeladások körébe tartozott. A Toyota Motor Hungary Kft. ezzel szemben 25,2%-kal több személy- és kishaszonjárművet értékesített...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés