Előfizetői tartalom

Na, mit lájkolnak a legtöbben a világon?

Portfolio
A ma 10 éves Facebook nem csak arra szolgál, hogy a felhasználók képeket osszanak meg egymással és a hétvégi programot megszervezzék, de egyre fontosabb csatornává válik az üzleti életben is. A Facebook a márkaépítés egy új módját jelenti, a platformon keresztül kommunikálnak a cégek a fogyasztókkal. Az alábbiakban összegyűjtöttük, hogy melyik márkáknak/cégeknek van a legtöbb követőjük a Facebookon.

Kapcsolódó cikkünk2014.02.04Tíz éve gyűlöljük és imádjuk a Facebookot1. Facebook Kézenfekvő, hogy a Facebook saját szolgáltatását arra is felhasználja, hogy rajongókat gyűjtsön, és hogy velük kommunikáljon. Jelenleg a Facebook a legnépszerűbb márka a Facebookon, közel 111 millió felhasználóval, de tarol más fórumokon is. Twitteren - amit sokan a Facebook versenytársának...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés