Előfizetői tartalom

Támad a Coca-Cola - Otthon is készíthetünk majd igazi kólát

Portfolio
Betámadta kekeckedő versenytársát a Coca-Cola, a SodaStreamnek úgy vágott vissza, hogy az fájjon. Új színtéren folytatódik az üdítőital-gyártók háborúja: az otthonainkban.

Elég agresszív kampányt indított az otthoni üdítőital-készítő készülékeiről ismert amerikai SodaStream a nagy riválisok, a Coca-Cola és a Pepsi ellen, még Scarlett Johanssont is sikerült megnyerniük, hogy reklámozza terméküket. A színésznővel készített reklámot azonban a megjelenést követően nem sokkal több helyen be is tiltották (a Super Bowlon nem vetítették), mivel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés