Előfizetői tartalom

Elvesznek a bankok az elektronikus csatornák útvesztőjében?

Portfolio
A bankok számára nem csak a különböző ügyintézési csatornák biztosítása, hanem azok kezelése is nagy kihívást jelent. A briteknél például már átlagosan több mint 6 csatornán bankolnak az ügyfelek - írja a finextra.com.

Hasonló témákról is szó lesz a Portfolio.hu május 8-án megrendezésre kerülő Pénzügyi IT konferenciáján. Regisztráljon Ön is! Egy 2012-ben készült kutatás folytatásaként újra felmérték a briteknél, hogyan bankolnak az ügyfelek. 2012-ben átlagosan még csak 4,2 ügyintézési csatornán keresztül érték el a bankjukat az ügyfelek, mostanra azonban már 6,2-re nőtt ez...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés