Előfizetői tartalom

Facebook-forradalom a magyar bankoknál?

Portfolio
A pénzintézetek egyre nyitottabbak a közösségi média oldalak irányába, az OTP például rendszeresen kommunikál ügyfeleivel a Facebookon. A banknál az utóbbi időben a mobilappok és a netbank fejlesztésére fókuszáltak, amelynek jelei már az ügyfélszokások változásában is látszódnak. Az ügyfelek gyakran a fióki ügyintézésre is netbankon keresztül foglalnak időpontot, ugyanakkor a mobilfizetéssel még csak ismerkednek - fejtette ki Forrai Péter, az OTP Bank Elektronikus Banki Igazgatóságának ügyvezető igazgatója.

Forrai Péter részt vesz a Portfolio május 8-ai Pénzügyi IT konferenciájának panelbeszélgetésén. Az utolsó helyek még eladók, regisztráljon Ön is! Portfolio.hu: Csányi Sándor elnök-vezérigazgató a bank közgyűlésén közölte, hogy bár neki nincs Facebook oldala, a Facebook fontos csatorna az új banki ügyfelek elérésében. Mit jelent ez pontosan? Forrai Péter: A Facebook...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés