Előfizetői tartalom

Van, amiben az ázsiai bankok a legjobbak

Portfolio
A bankszektorban még van hová fejlődni az ügyfélélmény fokozása és a több értékesítési csatornát alkalmazó, ún. "omnichannel" megoldások terén. A PwC felmérése szerint a bankok mindössze 43%-a rendelkezik többcsatornás online és mobil platformokkal, ennél is kevesebben kezelik integráltan a közösségi médiát - olvasható a PwC közleményében. A tanulmány rámutat: Ázsiában sok tekintetben jobb a helyzet a banki digitalizációs területen, mint Európában vagy Észak-Amerikában.

A PwC globális tanulmányában a válaszadók 30%-a szerint a digitális csatornák fejlesztésére vonatkozó kétéves stratégiájuk legfontosabb eleme a vásárlói élmény fokozása, ennél csak a piaci részesedés növelését említették többen. A tanulmány szerint az ügyfelekkel való digitális kapcsolatfelvétel elsődleges célja jelenleg a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés