Előfizetői tartalom

Nem gond a kis lökettérfogat

Hámor Iván
A Ford 1,0 literes turbófeltöltéses benzines EcoBoost erőforrása harmadik egymást követő évben nyerte el az 'Év Motorja' címet. A sikersorozat gyakorlatilag azt jelenti, hogy az elmúlt három évben egyetlen más gyártó által fejlesztett egyetlen - hasonló méretű - motornak sem sikerült felvennie a versenyt a Ford "csodamotorjával". Az immáron számos Ford modellhez kínált motor Magyarországon is népszerű, ráadásul az elmúlt három évben tartósság tekintetében is bizonyított, mind a magánfelhasználók, mind a fokozott igénybevételt jelentő flottafelhasználók körében.

Népszerűsége az árérzékenyebb közép-kelet-európai piacokon éppúgy jellemző, mint Nyugat-Európára. Ennek megfelelően Magyarországon a legmagasabb arányban a B-Max vásárlók választják, mintegy 61,2%-uk dönt az 1,0 Ecoboost motor mellett, míg a Tourneo Courier vevők 50%-a, a Fiesta vásárlók 35%-a, a C-Max vásárlók 18,3%-a és a Focus vevők 16,7%-a rendeli ezzel a motorral...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés