Előfizetői tartalom

A Danone túl korán dobta be Magyarországon a törülközőt?

Portfolio
A világ legnagyobb joghurt gyártója, a Danone szerdán tette közzé harmadik negyedéves értékesítési számait, melyekből kiderült, hogy vállalat több üzletága is hasított. A legnagyobb növekedést a bébi ételek területén érték el a franciák és az is kedvezett az eladásoknak, hogy ismét kezdik megszilárdítani pozíciójukat Kínában.

A Danone szerdán tette közzé harmadik negyedéves értékesítési számait, a vállalat árbevétele több mint 5,4 milliárd euró volt, ami 6,9 százalékos növekedést jelentett. Ezzel az eredménnyel a társaság felülmúlt az elemzői várakozásokat is A jó teljesítmény elsősorban a bébi étel üzletágnak (19,2%-os árbevétel növekedés) volt köszönhető Európában is közel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés