Előfizetői tartalom

Az okostelefonok nyírják ki a Duracell nyuszit

Portfolio
Egyre kevesebb elemet használunk a hordozható eszközeinkben, már a Duracell eladások sem úgy alakulnak mint régen. Ezért lépett most a márka tulajdonosa, a Procter & Gamble: megszabadulnának az elemgyártó részlegtől.

A Procter & Gamble (P&G) bejelentette, hogy leválasztaná az elemgyártással foglalkozó részlegét. A Duracell márka még mindig a legnagyobb piaci részesedéssel rendelkező és legismertebb márka a hordozható készülékekben használt elemek piacán, azonban az amerikai vállalat elsősorban azokra a termékekre kíván fókuszálni, amelyek értékesítése magas növekedést mutat. ...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés