Előfizetői tartalom

Rátámad a Tesco a Lidlre és az Aldira

Portfolio
Négy hónapja van munkában a Tesco új vezérigazgatója, Dave Lewis, aki költségcsökkentésekkel és új stratégiával próbálja meg kihúzni a bajból a problémákkal küszködő brit kiskereskedelmi óriást. Elsősorban a diszkont láncokat támadja be, akik nagyrészt felelősek azért, hogy a társaság piaci részesedése zuhan. Árcsökkentésekkel és a szolgáltatások javításával akarja visszacsábítani vásárlóit a Tesco és halvány jelek már vannak, hogy ezt észrevették a fogyasztók.

A diszkont láncok a célpontok Az elmúlt év nehézségei ellenére a Tesco megőrizte vezető pozícióját a hazai piacán, pedig a diszkont láncok, mint az Aldi és a Lidl gyors térhódításba kezdtek az Egyesült Királyságban. A két rivális sikereit látva az alacsony ár lesz a Tesco új stratégiájának a középpontjában. Nem valószínű, hogy a Tesco termékek sorával meg tudja...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés