Előfizetői tartalom

Hasít a Facebook

Fekete Beatrix
Este a piacok zárását követően tette közzé a Facebook a negyedéves gyorsjelentését. A világ leghíresebb közösségi oldala nagyon jól teljesített, a negyedik negyedéves eladásaik 3,85 milliárd dollárt hoztak a konyhára, ami felülmúlja a piaci várakozásokat. A vállalati jelentésből kiderül, hogy a mobilpiacból származó reklámbevételek kiemelkedően jól alakultak. A gyorsjelentés főbb pontjai: 13%-kal nőtt a havonta aktív felhasználók száma 2013 negyedik negyedévéhez képest. Mobilon 26%-kal többen jelentkeztek be legalább havonta egyszer. A bevétel 49%-kal nőtt, ha a devizaárfolyam-változások hatásait kiszűrjük, akkor 53%-os volt az emelkedés mértéke. A mobil hirdetések a teljes bevétel 69%-át adták. A k+f költségek megduplázódtak egy év alatt, meghaladták a negyedévben az 1 milliárd dollárt. A Facebook működési eredménye 48%-kal nőtt az egyszeri tételek hatásait kiszűrve. Az egy felhasználóra jutó bevételek soha nem látott szintre emelkedtek.

Kellemes meglepetés a FacebooktólA negyedik negyedévben is jól teljesített a Facebook, amit leginkább a mobilpiacból származó reklámbevételeiknek köszönhetnek, illetve az alternatív (Facebook platformon túli) terjeszkedésükből - derül ki a vállalat közleményéből.A negyedik negyedéves értékesítésük 3,85 milliárd dolláros bevételt hozott, ami felülmúlja a 3,77 milliárdos...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 943 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái