Előfizetői tartalom

"Pincér, kérek egy Big Macet!"

Portfolio
Kimennek lassan a divatból a hamburgerek, ezt pedig a világ legnagyobb hamburgerláncának számító McDonald's is érzi. Idén új vezérigazgató vette át a társaság vezetését, aki a brit piacon már bizonyított. Az új vezető célja, hogy trendi, modern vállalattá váljon a McDonald's a fogyasztók szemében. De mit tesz ennek érdekében?

Új vezér, új stratégia2015 elején vette át a McDonald's vezérigazgatói posztját Steve Easterbrook, akinek célja, hogy egy modern, innovatív hamburgercégé tegye az amerikai vállalatot. A Nagy-Britanniából érkező vezető a második olyan vezérigazgató a McDonald's életében, aki nem amerikai. Easterbrookra akkor figyelt fel a McDonald's, amikor fellendítette a brit értékesítéseket...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés