Előfizetői tartalom

Agresszívan terjeszkedik a H&M

Portfolio
A világ második legnagyobb ruházati cége, a svéd H&M árbevétele jelentősen növekedett a legutóbbi negyedévben, ami az agresszív terjeszkedésnek volt köszönhető, azonban a dollár erősödése miatt az adózott eredmény elmaradt az elemzői várakozásoktól. A szektorban jelenleg nagy a verseny, a szereplők globális terjeszkedése figyelhető meg.

A H&M agresszívan terjeszkedik, rengeteg üzletet nyitottak a negyedévben és további üzletek nyitása is várható 2015-ben Tajvanon, Peruban, Makaóban, Dél-Afrikában, sőt még Indiában is. Főleg a terjeszkedésnek és az online üzletek nyitásának köszönhető, hogy a cég árbevétele több mint ötödével emelkedett a legutóbbi negyedévben. Annak ellenére, hogy több európai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés