Előfizetői tartalom

Új arculat és stratégia a MINI-nél

Portfolio
A BMW Group átfogó frissítést hajt végre a MINI márka termék- és márkastratégiájában. A vadonatúj MINI Clubman berlini világpremierjén Peter Schwarzenbauer, a BMW AG igazgatótanácsának MINI, Rolls-Royce és BMW Motorrad márkákért, valamint a vevőszolgálati részlegért felelős tagja elmondta, miként tervezi a márka fejlesztését.

"Amióta 1959-ben a MINI először napvilágot látott, mindig is az újító ötletek, a jövőbe mutató inspiráció és az örök szenvedély megtestesítője volt. Ez mit sem változik a jövőben. A vadonatúj MINI Clubman tovább finomított márkafilozófiánk szimbóluma: a jövőben öt egyedülálló, jellegzetes MINI-karakterre összpontosítunk, miközben új ötletekre és új üzleti...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés