Előfizetői tartalom

Csak úgy - Mazda CX5

Hámor Iván
A Mazda legújabb, hangzatos marketing elnevezéssel is illetett technológiája szerint készült első autója a CX5 volt, ami már olyan korba ért, hogy eljött a megújítás ideje. Valós indok igazából nem volt a változtatás mögött, csak a piaci "szokások" diktálta kényszer. Ennek megfelelően alig változtattak rajta valamit, mert ami jó, az jó.

A CX5-ös Mazda formáját tekintve egy jól eltalált konstrukció, nem tűnik túlzottan erőszakosnak, vadnak, mondhatni arányos is és a jellegzetes márkajegyeket is magán hordozza. A valós mérte egyáltalán nem kicsi, ez leginkább akkor tűnik fel, ha olyan helyre - pl. kertkapu - kell vele beállni, ahová más modellekkel szinte "beesik" az ember, ezzel pedig igencsak figyelni kell...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés