FONTOS A kormány veszélyhelyzeti intézkedései vannak Brüsszel asztalán
 
Előfizetői tartalom

Tovább a kitaposott úton - Hyundai Tucson

Hámor Iván
Azóta, hogy az első Santa Fe 2001-ben megjelent Európában, a Hyundai Motor több mint egymillió szabadidőjárművet adott el az európai vásárlóknak, ezzel is megerősítve a márka jelenlétét az egyre növekvő európai szabadidőjármű-piacon. A vadonatúj Tucson azért fontos a Hyundai európai jelenléte szempontjából, hiszen a kompakt szabadidő-járművek szegmense tette ki a vállalat 2014-es eladásainak 22%-át.

Az egyik legfeltűnőbb része az új Tucsonnak az orrát uraló, a márka identitását tükröző jellegzetes, hatszögletű hűtőrács. A formatervezők a szélvédőoszlopokat is hátrébb költöztették, amelyek így optikailag elválnak a hosszú motorházfedéltől, kihangsúlyozva az autó profilját.A belső felületekhez új, puha tapintású anyagokat használtak fel. Emellett az utastér...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés