Előfizetői tartalom

Nagyobb a baj Kínában, mint gondoltuk

Már csak 1,4 százalékkal nőhet idén a kínai autópiac, ami jóval alacsonyabb bővülés, mint amire az autógyártók akár néhány hónappal ezelőtt is számítottak. Sokan túlkapacitásokkal küzdenek, megkezdődött a műszakok ritkítása, a munkanapok számának csökkentése és a bónuszok visszavágása. A Frankfurti Autószalon kapcsán megjelent híreket gyűjtöttük egy csokorba.

Kína a legfontosabb témaSzinte minden sajtótájékoztató legfontosabb témája Kína, az újságírók elsősorban az ottani autópiac lassulásáról érdeklődnek, ami nem véletlen, hiszen a Volkswagen profitjának közel felét adja Kína, de többek között a GM és a BMW számára is kiemelten fontosak a kínai eladások. A négyszemközti beszélgetéseken már körvonalazódnak a lassulásra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés