Előfizetői tartalom

A Tesla új modellje könnyen lenyomhatja a konkurenciát

Portfolio
A Tesla hamarosan bemutatásra kerülő új modellje, a Model 3, Amerikában könnyen az élre törhet az eladások tekintetében a saját szegmensében, pont úgy, ahogy azt a Model S tett tavaly a luxus-szedánok között - ezt állítja legalábbis a Bloomberg beszámolója.

Teslából fogyott a legtöbbTavaly Amerikában a luxus-szedánok között a Tesla Model S-ből adták el a legtöbbet, szám szerint 25 202 darabot. Ez egyben több mint 51 százalékos növekedést jelentett az értékesítések terület, miközben a kategória többi gyártójának kivétel nélkül csökkentek az eladásai a tengerentúlon.A Bloomberg beszámolója szerint a március 31-én bemutatásra...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Az előfizetés a következőket tartalmazza:

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!