Előfizetői tartalom

Darabokban jobb a Yahoo, mint egyben

Portfolio
A piaci verseny áldozata lehet a Yahoo. Az internet egykori úttörője szó szerint darabokra hullhat hamarosan, miután a Google és a Facebook valósággal letarolta az internetes és mobilos hirdetések piacát az elmúlt évtizedben. A Yahoo közölte, hogy április 11-ig várja az ajánlatokat az egyes üzletágaira a potenciális befektetőktől.

Az utolsó komoly felvásárlási sztori 2008-ban volt a Yahoo-nál, akkor 45 milliárd dollárt ajánlott érte a Microsoft. Végül nem jutott megegyezésre a két társaság, ami az akkori vezérigazgató székébe került. De ezután szoros együttműködésbe kezdett a Microsoft és a Yahoo a keresések és az internetes hirdetések terén, a jó kapcsolat pedig a mai napig megmaradt, olyannyira...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés