Előfizetői tartalom

Brutális veszteségek után újra nyereséges a magyar Tesco - Hogy csinálta?

Portfolio
Az elmúlt két év összesen több mint 100 milliárd forintos vesztesége után ismét nyereséges évet zárt a magyar Tesco. Az élelmiszerválaszték fejlesztésének és az online értékesítések felpörgésének köszönhetően emelkedett a cég bevétele a legutóbbi pénzügyi évében, bár a növekedés nem volt jelentős, kevesebb, mint 1 százalék lett az előző évhez képest. Viszont az eredményesség jelentősen javult. Ez elsősorban annak volt köszönhető, hogy az ingatlanokon jóval kevesebb terven felüli értékcsökkenést számolt el a társaság, másrészt a svájci fióktelep a pénzügyi soron segítette az eredményeket.

Kismértékben, de nőtt a magyar Tesco árbevétele a legutóbbi, (2016 február végén zárult) pénzügyi évben: 0,7 százalékkal emelkedett a nettó árbevétele az egy évvel ezelőtti szinthez képest. A bevételnövekedés elsősorban az élelmiszerválaszték fejlesztésének, az online kereskedelem felfutásának és a kis boltok fejlődésének volt köszönhető. Az export árbevétel...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés