Előfizetői tartalom

Nagyon megy a Lidl és az Aldi, mégsem tudják megtörni a Tescót

Portfolio
Három éve nem látott növekedést ért el a Tesco a november 8-án zárult három hónapban - derül ki a Kantar legfrissebb adataiból. Bár a német diszkontláncok még dinamikusabban növekedtek a brit piacon az időszakban, még így is erősíteni tudta piaci pozícióját a Tesco.

Törnek előre a német diszkont láncok a brit piacon, de a Tesco domináns pozícióját egyelőre nem veszélyeztetik - derül ki a Kantar legfrissebb adataiból. A Tesco értékesítései három éve nem látott növekedést mutattak az Egyesült Királyságban: a november 8-án zárult 12 hétben 2,2 százalékkal növekedtek a brit bevételei az előző év azonos időszakához képest. A...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés