Előfizetői tartalom

Kína már nem az ígéretek földje

Portfolio
Az amerikai vállalatok már egy ideje úgy tekintettek Kínára, mint a világ legjobb üzleti lehetőségére, de most úgy tűnik, hogy ennek vége - írja a CNBC az elmúlt hetek és hónapok bejelentései alapján.

A héten felröppenő hírek szerint a McDonald's arra készül, hogy eladja kínai üzletágát és helyette a névhasználat jogát eladja egy helyi cégnek. De nem a gyorsétteremlánc az első, és lehet, hogy nem is az utolsó, amely hasonló lépésre szánja el magát. A múlt hónapban a Yum Brands jelentette be, hogy leválasztja kínai tevékenységét egy külön cégbe, ami a Yum China...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés