Előfizetői tartalom

Megbukott a Coca-Cola új üdítője

Portfolio
A Coca-Cola a 2013-tól bevezetett, Life nevű termékvonalával az egészségtudatos fogyasztókat akarta elérni, a zöld címkés Coca-Cola azonban nagy bukás lett, több országban is kivonják a forgalomból.

A steviával ízesített Coca-Cola Life nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket, ezért a relatíve új termékeket máris kivonják a forgalomból, Auszráliában és Nagy-Britanniában teljesen eltűnik a kínálatból, Németországban pedig minimálisra csökkentik az alacsony kalóriatartalmú üdítők gyártását. A bukást több tényező okozhatta: A Coca-Cola gyorsan piacra akarta...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés

 
Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!