Előfizetői tartalom

Kíméletlen verseny: egy fuvaron osztoznak a rivális fast fashion márkák

Kevesen gondolnák, hogy a divatvilágot felforgató fast fashion márkák közti igazi háború az utakon zajlik. Minden lehetőséget megragadnak a spórolásra, az sem példátlan, hogy az üzletközpontokat ellátó szállítmányozócég ugyanabban a teherautóban szállítja a rivális márkák termékeit, csak hogy faragjon a költségeken. Ezzel pedig nemcsak a textilipari szereplők járnak jól, de a nagyvárosok lakói is, ugyanis a mindennapi dugókért a logisztikai feladatot teljesítő teherautók nagyban hozzájárulnak.
A városi áruszállítás komoly problémákat jelent a települések számára mind környezetvédelmi, közlekedési és infrastrukturális szempontból. Budapesten a kiskereskedelmi forgalom durván 10 százaléka a bevásárlóközpontokban koncentrálódik, azaz nagyjából másféltucat pontban. Bár a logisztikai tevékenységek jellemzően a vásárlók szeme elől elzárva történnek, el...

Tisztelt felhasználónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Ha rendelkezik érvényes előfizetéssel, kérjük, lépjen be az alábbi űrlapon:

 

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái