Üzlet

Megújult a Vodafone

Portfolio
A Vodafone bemutatta új márkastratégiáját, változik a szlogen és a vállalat vizuális identitása is. Magyarországon megújul a Family ajánlat és Digitális Család honlap is.
Az újrapozícionálás központi témája a jövővel kapcsolatos optimizmus, melyet az új szlogen is kiemel: "The future is exciting. Ready?" A szlogen első felét mindig az adott ország nyelvére adaptálva használják majd, míg a második rész - "Ready?" - megmarad angolul. Magyarországon így a fogyasztók a következő szlogennel találkozhatnak majd a reklámokban, óriásplakátokon és egyéb hirdetési felületeken: A jövő izgalmas. Ready?

Az új vizuális identitásban nagyobb hangsúlyt kap a Vodafone speechmark ("idézőjel") logo. A márkastratégiát kiterjedt kutatásokkal alapozták meg - 17 országban, közel 30.000 ember részvételével végeztek kvantitatív és kvalitatív kutatásokat. A Vodafone 2017. október 6-án megkezdi 33 éves története legnagyobb reklámkampányát.

"A Vodafone már nem csak mobilkommunikációs vállalatként van jelen a világban, folyamatosan fejlesztjük a szolgáltatási portfóliónkat. Nem csupán hangot és adatot szolgáltatunk, de egyúttal innovációra inspiráljuk fogyasztóinkat és partnereinket. Azért dolgozunk, hogy az emberek egy jobb világban élhessenek és egy még jobbat építhessenek. A jövő izgalmas és az a célunk, hogy ezt a nézőpontot mindenki magáénak érezhesse. A Vodafone Csoport által végzett kutatások is azt igazolták, hogy ez a törekvésünk értő fülekre talál majd" - mondta el Carra Anita, a Vodafone Magyarország Lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese.

A Vodafone 14 országban, közel 13.000 ember körében végzett kutatásokat arra vonatkozóan, hogy hol miként viszonyulnak a jövőhöz (a kutatást a YouGov kutatócég végezte). A legfontosabb eredmények a következők:
  • Minden korosztályt figyelembe véve egyöntetű a vélekedés, hogy a technológia és az innováció lehet a legpozitívabb hatással a jövőre a következő 20 évben.
  • A 18-24 éves korosztály a legoptimistább a jövővel kapcsolatban: a megkérdezettek 62 százaléka gondolja úgy, hogy a maihoz képest jobbak lesznek az életkörülmények 20 év múlva;
  • abban pedig minden korosztály egyetértett, hogy a saját és gyermekeik életminősége javulni fog 20 év múlva.


Ugyanennek a kutatásnak külön Magyarországra vonatkozó eredményei is születtek. E szerint a magyarok 51 százaléka gondolja úgy, hogy a következő húsz évben javulni fog az életminőség, amivel némileg rácáfolunk arra az általános vélekedésre, hogy a magyar egy pesszimista nemzet, hiszen több országban ennél jelentősen kevesebben gondolták úgy, hogy pozitív lehet a jövő (részletes eredmények a csatolt infografikában). Az is kiderült, hogy a jövő technológiái közül az olcsó és tiszta energiát (57%) és a személyre szabott egészségügyet (49%) tartják a legizgalmasabbnak, de arról is egyöntetű a vélekedés, hogy ez a két fejlesztés lesz a leginkább pozitív hatással az országra. A jobb jövő zálogaként legtöbben a technológiai innovációt (17%), illetve munkakultúra változásait, a flexibilitás elterjedését (13%) jelölték.

Emellett a Futerra tanácsadó cég jóvoltából megvizsgálták azt is, melyek azok a technológiai fejlesztések, amik már a következő 20 évben a mindennapi életünk részévé válhatnak. Az 5 ország jövőkutatói által összeállított lista a következőket tartalmazza:

  • Háromdimenziós nyomtatóval készített elemek, melyeket épületeknél használnak majd. Mindezeket olyan 4D nyomtatott elemek egészítik ki, melyek folyamatosan módosulnak a családok lakhatási igényeinek változásával.
  • A globális energiatermelő kapacitás ötszörös növekedése, ami annak lesz köszönhető, hogy a tiszta energiák, mint pl. a napelem, már nem csak tetőkön, de ablakokon, falakon és autópályákon is elérhetők lesznek.
  • Személyre szabott orvosi beavatkozások, szervek és végtagok előállítása 3D nyomtató technológiával.
  • Új tömegközlekedési rendszerek, melynek köszönhetően közel 1000 km/órás sebességgel közlekedő vonatok kötik majd össze a világ nagyvárosait.
  • Óriási vízgyűjtő projektek, beleértve a csapadék felhasználását, a felszín alatti vizek begyűjtését, a hatékonyabb sómentesítést, mindezzel 1,2 milliárd ember életét átalakítva, és
  • az élelmiszer gazdálkodás hatékonyabbá tétele a technológia által, mely olyan fehérjeforrások kifejlesztését is maga után vonja, amelyek egyre inkább kiszorítják majd a húst.


"A technológiai fejlődésnek már napjainkban is számos előnye van, de a rendkívül fontos a megismerés, a képzés, az oktatás, hiszen a mesterséges intelligencia mellett növekszik az érzelmi intelligencia fontossága, és hogy az új technológiák az emberiség érdekét szolgálják. Mindebben pedig a jövő generációjának kulcsszerepe lesz, hiszen digitális bennszülöttként merőben más gondolkodásmódot adaptálhatnak majd a technológia világába, de annak érdekében, hogy mindenki részesülhessen az izgalmas jövőből, nagyon fontos, hogy széles körben elterjedjen a digitális tudás" - fejtette ki dr. Budai J. Gergő, a Vodafone Magyarország Vállalati kapcsolatokért felelős vezérigazgató-helyettese a sajtóeseményen.

A Vodafone-nál a márka újrapozícionálásával, megújították a www.digitaliscsalad.hu weboldalt (október 9-től érhető el), melynek célja, hogy csökkentse a generációk közti szakadékot és a digitális világhoz kapcsolódó hasznos tanácsokkal és tippekkel segítse a szülőket és a gyerekeket egyaránt. Valamint bejelentették a megújuló Family ajánlat érkezését is, melynek célja, hogy elérhető áron biztosítson a családok számára eszközt, és lebontsa a határokat a folyamatosan fejlődő mobilkommunikáció segítségével akkor is, ha nagy távolság választja el a családtagokat. Az ajánlatba akár hat előfizetés is bevonható. Az október 6-tól elérhető, megújult Family ajánlat részeként a 3. és 4. előfizetésre a jelenleginél még nagyobb kedvezmények érhetők el - egy 3 fős család esetében például három Red Smart előfizetés 29.970 forint helyett már 21.970 forintért elérhető, ami 26,69 százalékos (8.000 forintos) kedvezményt jelent.
Frankfurt Stock Exchange
shutterstock_1467481148
Egy magyar autót tankol meg a benzinkutas a Mol egyik szerbiai kútján a horgosi határátkelõtõl 1 kilométerre.
aldishutterstock
zsidayviktorkonfi1500170608-20170608
16 July 2019, Mecklenburg-Western Pomerania, Anklam: (Photo by Stefan Sauer/picture alliance via Getty Images)
Magyar Telekom
shutterstock_733621417
Népszerű
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
2019. szeptember 25.
Követeléskezelési trendek 2019
2019. október 1.
Öngondoskodás 2019
2019. október 16.
Budapest Economic Forum 2019
2019. október 17.
Portfolio-MAGE Ipar 4.0 konferencia 2019
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Infostart.hu

Pénzügyi modellező

Pénzügyi modellező

Szerkesztő-újságíró

Szerkesztő-újságíró
Tőzsdetanfolyam
Légy tudatos a pénzügyeidben, vedd a saját kezedbe az irányítást.
Egészségügy másképpen
Amerikai, nyugat-európai kórházi ellátás, havi 7875 Ft-tól.
Egy magyar autót tankol meg a benzinkutas a Mol egyik szerbiai kútján a horgosi határátkelõtõl 1 kilométerre.