Meddig nőhet még a magyar termékek aránya a boltokban?
Podcast

Meddig nőhet még a magyar termékek aránya a boltokban?

A magyar termékek aránya a hazai boltok polcain mindig is sokakat foglalkoztató téma volt – de talán még soha nem volt ennyire aktuális, mint most, amikor a világkereskedelemben egyre több a bizonytalanság, és a vásárlók is tudatosabban keresik a megbízható, helyi forrásból származó árukat. De vajon hogyan gondolkodnak erről ma a magyar fogyasztók? Mennyire fontos nekik, hogy hazai terméket válasszanak, és mit tehetnek a kiskereskedelmi láncok, hogy növeljék a magyar termékek részarányát a kínálatukban? Erről beszélgetünk két vendégünkkel: Benedek Eszterrel, a Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetőjével és Bálint Zoltánnal, a PENNY beszerzési igazgatójával.

A műsor már meghallgatható a Spotify-on és az Apple Podcasten, a többi nagy podcast platformon, és itt, a cikkbe ágyazott lejátszóban is:

KÖVESS MINKET

A podcast a Penny támogatásával jelenik meg.

Címlapkép forrása: Portfolio (Ács András)

További epizódok
Ricardo

A dolgok adminisztrációjáról

Friedrich Engels 1878-ban megjelent Anti-Dühring című könyvében azt írja, amikor a kapitalizmus által kifejlesztett roppant termelőerők szétfeszítik a polgári termelés kereteit, a proletariát

Holdblog

Mindent letarol a kamu tartalom

Szintet lépett a minőségi hamisítványok kora: a Google algoritmusa, a Nano Banana olyan AI-képeket gyárt, amiről a szakavatott szem sem nagyon tudja megmondani, hogy kamu.... The post Mindent letar

Ez is érdekelhet