Előfizetői tartalom

A háttérben nagy átalakulások kezdődtek a magyar bankoknál

Portfolio
A digitalizációt vezérlő ügyfélélmény nemcsak a felületek és az elérési csatornák modernizációjával növelhető, szükség van most már a belső banki folyamatok és a back office digitalizációjára is hozzá. A bankok transzformációs kényszeréről, a nagy technológiai óriások által jelentett fenyegetésről, de még a bankok e-számlázás segítségével történő digitális csomóponttá válásáról is szó volt a Portfolio Banking Technology 2017 konferenciájának egyik szekciójában.

Mekkora most a transzformációs kényszer (és ezzel kapcsolatos ügyféligény) a bankokon?Foltányi Tamás (Erste) szerint az MNB gondoskodott róla, hogy a digitális átállás ne legyen dilemma a bankszektor számára, az azonnal átutalásra például 2019 közepéig fel kell készülni. Koczka Dániel (MKB) felhívta a figyelmet, hogy most még nagyobb az esélye annak, hogy egy pár szétválik...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái

Előfizetés